Technikum Architektoniczno-Budowlane

im. Stanisława Noakowskiego

Karkonosze 2022 – wycieczka klas 1D i 3D

->Link do filmu <-

W naszym Technikum nie tylko uczymy się w szkolnych ławkach, ale także podczas wyjazdów edukacyjnych. W ostatnim tygodniu kwietnia klasy 1D i 3D z wychowawcami eksplorowały atrakcje Dolnego Śląska. Zobaczyliśmy Zamek Książ i poznaliśmy jego niezwykłe tajemnice oraz przeszliśmy podziemnym tunelem, budowanym w czasie II wojny światowej przez więźniów obozu hitlerowskiego. W czasie wycieczki do Czech odkrywaliśmy uroki Skalnego Miasta i pływaliśmy tratwą po górskim jeziorku. Zdobyliśmy Zamek Chojnik, podziwialiśmy wodospad „Szklarki” oraz zobaczyliśmy, jak wygląda proces produkcji szkła kryształowego w hucie „Julia”. W trakcie gry miejskiej poznawaliśmy Wrocław, zwiedzaliśmy wystawę „Trouble in Paradise” w Muzeum Architektury oraz wzięliśmy udział w warsztatach projektowych.

W czasie całego wyjazdu świetnie się bawiliśmy, integrowaliśmy, graliśmy w kręgle, mieliśmy warsztaty z prawdziwym magikiem, który nauczył nas kilku sztuczek, chodziliśmy na poranne spacery, a przede wszystkim zdobywaliśmy wiedzę poprzez doświadczenie piękna Polskiej przyrody i kultury. Z pewnością nie udałoby się to wszystko bez naszych karkonoskich przewodników - Pani Sylwii i Pana Grzegorza, którym dziękujemy za bezpieczne prowadzenie nas przez górskie szlaki.