Technikum Architektoniczno-Budowlane

im. Stanisława Noakowskiego

Wrocławska Architektura

Dnia 18 kwietnia 2018 roku klasa 2d wraz z wychowawczynią Panią Magdaleną Ejzel i Panią Klaudią Łomińską wyjechała na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. W tym czasie udało nam się zwiedzić wrocławską starówkę w towarzystwie przewodnika Andrzeja Więcka, który z pasją opowiadał nam wiele ciekawych historii na temat tego wspaniałego miasta. Widzieliśmy tam mnóstwo interesujących obiektów, takich jak Stary Ratusz na Rynku, Iglicę oraz Kościół świętego Michała Archanioła.

Zobaczyliśmy również Panoramę Racławicką, która zrobiła na wszystkich piorunujące wrażenie, a także wrocławskie ZOO, gdzie miło spędziliśmy czwartkowe popołudnie. Ostatniego dnia wybraliśmy się do Muzeum Narodowego, a następnie zwiedziliśmy Muzeum Architektury.

Wieczorami przechadzaliśmy się ulicami Starego Miasta, podziwiając tamtejszą architekturę i ciesząc się niezwykle przyjemną pogodą, która towarzyszyła nam podczas całego wyjazdu.

Był to cudowny czas poznawania historii Wrocławia, jak i integracji dla całej naszej klasy.