Technikum Architektoniczno-Budowlane

im. Stanisława Noakowskiego

Konkursy

Wyniki konkursu „DEUTSCHMEISTER”

WYNIKI KONKURSU Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO „DEUTSCHMEISTER”

I miejsce - Barbara Smolińska 1C

II miejsce - Kinga Stępińska IVB

III miejsce - Marcin Kwiatkowski 3A

GRATULACJE !!!

Konkurs z języka niemieckiego - Deutschmeister

Zasady udziału w konkursie

  • Udział w konkursie jest dobrowolny.
  • Osoby chętne zgłaszają się do swoich nauczycieli języka niemieckiego – do 21 listopada (wtorek).
  • Konkurs podzielony jest na dwa etapy: pisemny i ustny.
  • W części pisemnej uczniowie rozwiązują test leksykalno-gramatyczny z dodatkowym zadaniem na czytaniem ze zrozumieniem, na poziomie średniozaawansowanym.
  • W części ustnej bierze udział 5 osób z najwyższym wynikiem z części pisemnej. Część ustna składa się z dwóch zadań: opisu obrazka oraz odpowiedzi na wylosowane pytanie.
  • Wypowiedź uczniów w części ustnej będzie oceniana pod względem bogactwa słownictwa, zakresu używanych struktur gramatycznych i merytoryki wypowiedzi.

 

Terminarz

Część pisemna konkursu odbędzie się 24 listopada (piątek) o godz. 9.45 (trzecia godzina lekcyjna) i trwać będzie 45 minut. Część ustna dla 5 osób, które uzyskały najwięcej punktów z części pisemnej, odbędzie się 2 grudnia o godz. 9.45 (Sala zostanie podana w terminie późniejszym)

 

Informacje ogólne

Wyniki 5 osób, które zdobędą największą liczbę punktów z części pisemnej konkursu wraz z zagadnieniami na część ustną zostaną opublikowane na stronie szkoły .

Nagrodzone zostaną trzy osoby z najwyższym wynikiem.

 

Część ustna składać się będzie z opisu obrazka oraz odpowiedzi na pytanie z zakresu:

1. Mensch.

2. Wohnen

3. Schule.

4. Familie.

5. Sport.

6. Essen.

Nauczyciele języka niemieckiego w TAB

GRA MIEJSKA

 Zapraszamy uczniów  TAB
 
do udziału w wydarzeniu: 

 GRA MIEJSKA

„Gotyk na Starym Mieście” 

 13 czerwca 2017 r.
godz. 12.00 – 14.00
drużyny 4-osobowe

  

potrzebne:
aparaty fotograficzne lub telefony z funkcją fotografowania
oraz kabelki USB
zapewniamy:
wykład na temat gotyku, przybory do szkicowania,
wyborną zabawę, nagrody za udział w grze

  

liczba miejsc ograniczona
 zgłoszenia przyjmują:
 Ewa Nagaj-Kirejczyk i Monika Rudzińska
do dnia 6 czerwca 2017 r.

REGULAMIN [PDF]

Wyniki konkursu Masters of English 2017

4 kwietnia odbył się drugi i ostatni etap konkursu Masters of English. Uczniowie wzięli udział w części ustnej konkursu i poradzili sobie naprawdę bardzo dobrze.

Poniżej przedstawiamy listę zwycięzców konkursu Masters of English 2017:

I miejsce - Filip Dapkun kl.4D

II miejsce - Sophia Kraev kl.3A

III miejsce - Maciej Wójcik kl.2B

Zwycięzcom gratulujemy!

Konkurs z języka niemieckiego - Deutschmeister

Zasady udziału w konkursie:

  • Udział w konkursie jest dobrowolny.
  • Osoby chętne zgłaszają się do swoich nauczycieli języka niemieckiego – do 10 kwietnia (poniedziałek).
  • Konkurs podzielony jest na dwa etapy: pisemny i ustny.
  • W części pisemnej uczniowie rozwiązują test leksykalno-gramatyczny z dodatkowym czytaniem ze zrozumieniem, na poziomie średniozaawansowanym.
  • W części ustnej bierze udział 5 osób z najwyższym wynikiem z części pisemnej. Część ustna składa się z dwóch zadań: opisu obrazka oraz odpowiedzi na wylosowane pytanie.
  • Wypowiedź uczniów w części ustnej będzie oceniana pod względem bogactwa słownictwa, zakresu używanych struktur gramatycznych, merytoryki wypowiedzi.


Terminarz:

Część pisemna konkursu odbędzie się we wtorek 11 kwietnia o godz. 8.50 i trwać będzie 45 minut. (Sala 77.) Natomiast część ustna dla 5 osób, które uzyskały najwięcej punktów z części pisemnej, odbędzie się w po Świętach Wielkanocnych.

(Dokładny termin zostanie podany osobom zainteresowanym.)

Informacje ogólne:

Wyniki 5 osób, które zdobędą największą liczbę punktów z części pisemnej konkursu wraz z zagadnieniami na część ustną zostaną opublikowane na stronie szkoły w zakładce konkursy.

Nagrodzone zostaną trzy osoby z najwyższym wynikiem.

Część ustna składać się będzie z opisu obrazka oraz odpowiedzi na jedno z poniższych pytań:
1. Erzähle über Vorteile und Nachteile des Lebens in der Stadt.
2. „Geld macht glücklich.“- Bist du damit einverstanden?
3. Arbeiten oder Studieren? Erzähle über deine Zukunftspläne.
4. Wie soll man sich gesund ernähren?
5. Bist du sportlich?
6. Welche Pläne hast du für die Sommerferien?

 

 

Nauczyciele języka niemieckiego w TAB